Heb je geprobeerd je Fitbit Charge 3 en je telefoon opnieuw op te starten? Als dat het geval is zou ik je willen aanraden om het volgende te controleren:
- Zorg ervoor dat de nieuwste versie van de Fitbit-app op je telefoon is geïnstalleerd.
- De software op je mobiele apparaat is up-to-date. Tik om te controleren op Instellingen>
- Algemeen> Software-update.
- Zorg ervoor dat er geen andere Bluetooth-apparaten in de buurt zijn, omdat deze het synchronisatie proces kunnen verstoren
- Controleer of de batterij van je Fitbit-apparaat niet kritisch laag is.
Als je apparaat nog steeds niet synchroniseert probeer dan deze stappen:
- Forceer de Fitbit-app.
- Ga naar Instellingen> Bluetooth en zet Bluetooth uit en weer aan.
- Open de Fitbit-app.
- Als je Fitbit-apparaat niet is gesynchroniseerd, start je je telefoon opnieuw op.
- Open de Fitbit-app.
- Als je Fitbit-apparaat niet is gesynchroniseerd, start je het nog een keer opnieuw op.
- Als je Fitbit-apparaat na het opnieuw opstarten niet synchroniseert, meldt je dan aan op je Fitbit-account op een andere telefoon, tablet of computer en probeer te synchroniseren.
- Als je Fitbit-apparaat nog steeds niet synchroniseert, verwijder dan alle andere Fitbit-apparaten uit je account en uit de lijst met verbonden Bluetooth-apparaten op je mobiele apparaat en probeer te synchroniseren.
Als je hartslag niet wordt bijgehouden controleer dan of de lampjes aan de achterkant knipperen nadat je de Charge 3 opnieuw hebt gestart. Zo nee, laat het me weten door hieronder een berichtje te plaatsen.
Ik hoop dat deze tips je zullen helpen met het succescol synchroniseren van je Fitbit Charge 3.
Hallo, mijn Fitbit van 1 week oud, en veel getraind, deed niets meer. Met behulp van uw tips had ik hem bij punt 3 al weer aan de praat. Heel hartelijk dank. Top !!